Wątki
menu      Tokiohotel - pierwszy wpis
menu      becker 7934 z automapa na software 1.32 nie widzi gps
menu      Becker Traffic Pro High Speed 7823
menu      Becker Traffic PRO 4721 instrukcja obsługi
menu      Becker Traffic Assist Highspeed II 7988 radarow
menu      Becker Traffic Assist 7926 uaktulnienie
menu      Becker Traffic Pro Mapa CD
menu      Becker Traffic Assist Highspeed rozkodować
menu      Becker Traffic Pro mapa Polski
menu      Becker Traffic 7929 mapa Polski
menu      Becker 7827 nie mozna uruchomic

Tokiohotel - pierwszy wpis

Temat: Farby wewnetrzne
Peyto wrote: Chiclabym zakupic farby do malowania wewtnetrznego. Znajomy polecal mi Beckersa, ale ten niezle sie ceni ok. 30 zl/l. Kto inny Sniezke, natomiast sam mam zle doswiadczenia z Duluxem, kiepsko kryje mimo duzej gestosci. Czy ktos moóglby mi poradzic jakies dobre farby  na podstawie wlasnych doswiadczen ? Fachowiec, który wykańczał mi mieszkanie twierdził, że Beckers jest dość trudny w malowaniu. Ma...
Źródło: topranking.pl/1559/farby,wewnetrzne.php



Temat: Dziwna struktura na scianach po unigruncie i farbach
... ozeniona kreda ;) -najgorzej i to kilka razy malowalo mi sie farba sniezka Na farbie typu beckers jest napisane ze pokrywa na dwie dwarstwy. W zaleznosci od koloru mnie pokrywa juz...
Źródło: topranking.pl/1560/dziwna,struktura,na,scianach,po,unigruncie,i.php


Temat: Malowanie - jakie farby?
z walka. Beckers Elegant swietna powloka zmywalna, ktorej nie ma zdana farba tansza i tak dalej ...., BenjaminMoore FinishMat jedna z nielicznych matowych farb co posiada wlasciwosci zmywalne jak Beckers polmat a jest idealnie matowa. Nie mowiac o wydajnosci drozszych produktow na pewno 50% wiecej powierzchni wymalujesz drozszymi arbami niz 'taniocha', kolorystyka wystarczy popatrzec na probniki 'Sniezki' 'Bolixa' i porownac z Beckersem/Duluxem....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,14490182,14490182,Malowanie_jakie_farby_.html


Temat: Podzielcie się doświadczeniem!!!
... finiszowa (pod mocniejsze farby Beckers, Dulux, Para nie używać wyrobów Śnieżki) To na razie tyle. Pozdrawiam.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,16159740,16159740,Podzielcie_sie_doswiadczeniem_.html


Temat: Farba odpada :(((((((((((
... od podłoża. Beckers wziął próbkę tego wynalazku i określił (nie na papierze), ze zaniżona jest ilość jakiegoś lepiszcza. W tym jednak przypadku obstawiam, że to wina farby. Miałem w ciągu ostatnich...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,16658636,16658636,Farba_odpada_.html


Temat: jakiej firmy kupić farby do wnętrz
... cenowych (ktore widac na pierwszy rzut oka), sa tez roznice jakosciowe. i o te wlasnie doswaidczenia mi chodzi. czy kupic dulux, becker, fluger, sniezka... pomijam oczywiscie kwesie kolorow, bo to juz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,35693116,35693116,jakiej_firmy_kupic_farby_do_wnetrz.html


Temat: lateksowa czy akrylowa farba?
Ja malowałem mieszkanie 3 różnymi farbami. Dulux Once, Śnieżka Disney oraz Beckers Dasigner VÄGGFÄRG MATT [7] (ona faktycznie jest półmatowa, choć w nazwie ma mat). Dulux Once rzeczywiście kryła za jednym razem. Tylko w niektórych miejscach musiałem pomalować 2 razy. Śnieżka też dobrze kryła, ale malowałem dwukrotnie. Beckers był w tym najgorszy i niektóre ściany malowałem 3 razy (powodem być moze był ... sobie policzyć. Dodam tylko, że Beckers miał najgorszą wydajność, niższą niż podawali na puszce. A teraz efekt. ZDECYDOWANIE NAJLEPSZY EFEKT osiągnąłem tą ostatnią farbą. WSZELKIE zabrudzenia można zmyć po prostu mokrą ... wspominając o innych substancjach ochoczo rozpylanych dookoła przez dzieci. Mój wniosek: tylko Beckers. To prawdziwie zmywalna farba (ta półmatowa, matowych nie testowałem). Zmywalna, w sensie, że można umyś na mokro (ew....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,88410422,88410422,lateksowa_czy_akrylowa_farba_.html


Temat: Farby DULUX to kicha!
... dosyć wydajne i nie trzeba poprawiać. Innymi farbami do których mam zaufanie to Para, Magnat i Beckers.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,796,51749320,51749320,Farby_DULUX_to_kicha_.html


Temat: Farby DULUX to kicha!
... na Duluxa dużej kapuchy, jeśli jest tańsza i Tikkurila i Beckers i Sigma czy Dyrup. Masz jeszcze polskie wynalazki typu Magnat, Dekoral czy fajna tytanowa Śnieżka. Ale nie, fachura musi pojechać...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,796,51749320,51749320,Farby_DULUX_to_kicha_.html


Temat: jaki kapon i lakier do podlogi
1.wersja super-ekologiczna = hipoalergiczny beckers parkettlack (www.beckers.pl)(czas schnięcia = 1 godzina) 1 litr kosztuje ok.60zł 2.wersja ekonomiczna = śnieżka lakier parkietowy (www.sniezka.pl) (czas schnięcia = 4 godziny) 1 litr kosztuje ok.19zł...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,796,92814986,92814986,jaki_kapon_i_lakier_do_podlogi.html


Temat: Pytanie związane z gładzią
Nie chcę uchodzić za malkontenta, ale Acryl Putz to niska klasa materiału i zwróć uwagę czym to malujesz. Ja się naciąłęm parę lat temu. Szpachla ta odeszła pod Beckersem. Miałem okazję później usłyszeć od dilera Śnieżki, że nadaje się tylko pod emulsje, a Beckers stwierdził zaniżoną ilość jakiegoś lepiszcza. Teraz może zmieniło się na lepsze, tego nie wiem. Malfarb na swoich szpachlach...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,796,90441390,90441390,Pytanie_zwiazane_z_gladzia.html


Temat: Dekoral- co sądzicie?
... odpowiednią wiedzą. Możemy powiększyć zakres interesujących wyrobów o: Nobiles - Pory Roku - bardzo dobra Śnieżka - Śnieżka Max, Disney, Magnat - tylko te na Luksusową szkoda czasu. Beckers - gotowe...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,796,40743246,40743246,Dekoral_co_sadzicie_.html


Temat: FARBY / TAPETY = LINKI
www.efarby.pl Sklep internetowy z farbami. Znajdziesz u nas lakiery, farby, emalie, artykuły malarskie, chemię budowlaną. Produkty takich firm jak: Dekoral, Dulux, Śnieżka, Beckers, Atlas, Ceresit, Mapei, Nobiles, Soudal. Wejdź i znajdź...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,11636859,11636859,FARBY_TAPETY_LINKI.html


Temat: farby
popierwsze nie kupuj duluxa wszystko zalezy od uzytkownikow jezeli nie masz dzieci albo zwierzakow wystarczy zwykla farba np sniezka z mieszalnika /na bazie a b lub c/ nie kupuj najtanszej sniezki moze byc np dekoral w przypadku farb szorowalnych jest duzy wybor levis beckers tikurilla kabe itd szorowalne ma tez sniezka /np z teflonem/ ale to gotowe kolory pzdr.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,43732,90846341,90846341,farby.html


Temat: Remont - malowanie ścian
Dobre farby to Beckers, Flugger, Bondex oraz Tikurilla. Duluksa nie polecam. Dekorala zwykłego też nie - trzeba było 3 warstwy kłaść, zamiast obiecanych dwóch. Ze Śnieżką nie mam doświadczeń. Wiem jednak,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,49213,103093121,103093121,Remont_malowanie_scian.html


Temat: kącik naszej Córeczki
Już odpowiadam: pomarańczowy kolor na tle to farba beckers designer, kolor mandarin. Ponoć ta farba jest hypoalergiczna, dlatego ją wybraliśmy. Wzory chmurki, kwiatuszka i motylka kupiliśmy z kolekcji śniezki Disnay. Słoneczko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,33394,40009657,40009657,kacik_naszej_Coreczki.html


Temat: farba do malowania ścian - mały remoncik?
... w farbie i wystarczy wymieszac patyczkiem. Tak wychodzi najtaniej niż mieszanie kolorów w marketach. My po trochu laliśmy pigment i malowaliśmy ścianę jak było Ok to całość. Efekt nas zadowolił. www.beckers.pl/...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34251,37151361,37151361,farba_do_malowania_scian_maly_remoncik_.html


Temat: Jaka farba?Czy ktoś zna Beckers'a?
Jaka farba?Czy ktoś zna Beckers'a? nie wiem czym pomalować pokój (czy jak dla niektórych izbę) :D:D no i sie zastanawiam. Dulux, Jedynka, Śnieżka czy jakie licho. Słyszałem, że farby Beckers'a są...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,102,26251336,26251336,Jaka_farba_Czy_ktos_zna_Beckers_a_.html


Temat: Wybór farby dla Alergika
Wybór farby dla Alergika Interesowałyście się tym tematem? W sieci znalazłam tylko dwie farby, jednak ma atest PZA Beckers a druga jest hypoalergiczna Śnieżka Disney i dostała nagrodę Mam Dziecko super...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,74359769,74359769,Wybor_farby_dla_Alergika.html


Temat: Wybór farby dla Alergika
Patrzyłaś dokładnie na te dla alergików z oznaczeniem PTA? Jakie te farby są, bo to że Beckers to jeszcze nie wszystko. Może to być zmywalny Beckers a ten dla alergików wcale nie musi. Niestety nie jest to tanie farba ale biorąc pod uwagę fakt, że owa śnieżka Disney różni się niewiele w cenie to jednak stawiam na Beckers. Myślałam również o Parze,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,74359769,74359769,Wybor_farby_dla_Alergika.html


Temat: Wybór farby dla Alergika
ja własnie stoję przed wyborem farby do całego domu, własciwie, to już prawie się zdecydowaliśmy na Beckers, czy jest jeszcze coś oprócz Beckersa i śniezki dla alergików? znalazłam http: //www.docieplenia.hg.pl/oferta,farby,wewnatrz.html mają Certyfikat potwierdzający dopuszczenie farby do stosowania w pomieszczeniach dla alergików- czy ktoś malował takimi, albo słyszał coś więcej? jak cenowo wychodzą na tle Beckers? do poczytania: www.muratordom.pl/wnetrza/materialy-wykonczeniowe/farby-dla-alergikow,6510_19416.htm
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,578,74359769,74359769,Wybor_farby_dla_Alergika.html


Temat: Farba Beckers czy Śnieżka Disney?
Farba Beckers czy Śnieżka Disney? Szukałam podobnych wątków i nigdzie nie znalazłam. Do pomalowania ścian w dziecięcym pokoiku, która z tych dwóch farb jest lepsza? Może ma ktos doświadczenie i podzieli...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,566,42268194,42268194,Farba_Beckers_czy_Sniezka_Disney_.html


Temat: Czy kolor ścian naprawdę ma znaczenie?
Bezpieczne farby Mam pytanie do mam, które mają malowanie już za sobą....Wybrałam 2 firmy które reklamują swoje produkty jako bezpieczne tj. posiadające atesty Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. Jest to Beckers i Śnieżka,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,572,91874492,91874492,Czy_kolor_scian_naprawde_ma_znaczenie_.html


Temat: reklama na scianie wewnetrznej
... 5 po wyschnieciu farby ususnąc  taśmę maskujacą Do malowania użyj farby firme BECKERS - matowej i bedzie ok. Uwazaj z kolorami - na duzej powierzchni beda wygladaly agresywnie - to moge...
Źródło: topranking.pl/1167/53,reklama,na,scianie,wewnetrznej.php


Temat: jakiej firmy kupić farby do wnętrz
Beckers, durup, tikkurilla, śnieżka, byle nie dulux.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,217,35693116,35693116,jakiej_firmy_kupic_farby_do_wnetrz.html


Temat: System kolorów NCS
Dulux ma własny, Para ma własny, ale już Beckers, Snieżka, Sigma, Dyrup maja INCS.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,25,24373591,24373591,System_kolorow_NCS.html


Temat: Farba w lazience zamiast płytek
...jezeli plytki kladziesz w miejscach bezposrednio narazonych na dzialanie wody to reszte smialo pomaluj sobie chociazby sniezka, oczywiscie wczesniej odpowiednio przygotuj podloze bo na byle czym to i slynny na cale forum beckers nie bedzie sie trzymal
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,653,63263175,63263175,Farba_w_lazience_zamiast_plytek.html


Temat: reklama na scianie wewnetrznej
...  taśmę maskujacą Do malowania użyj farby firme BECKERS - matowej i bedzie ok. Uwazaj z kolorami - na duzej powierzchni beda wygladaly agresywnie - to moge ci zagwarantować. A tam moim...
Źródło: topranking.pl/1167/53,reklama,na,scianie,wewnetrznej.php


Temat: Dziwna struktura na scianach po unigruncie i farbach
... (nie rozrzedzalem) -pokryla na trzy tylko jedna, najgorsza, najtansza i wygladala jak ozeniona kreda ;) -najgorzej i to kilka razy malowalo mi sie farba sniezka Na farbie typu beckers jest napisane...
Źródło: topranking.pl/1560/dziwna,struktura,na,scianach,po,unigruncie,i.php


Design by flankerds.com